Отже, створюємо власний блог. І перше питання, яке виникає: а про що ж, власне, писати? Але відповісти на це питання не так вже просто, як здається на перший погляд. Багато в чому тематика майбутнього блогу залежить від поставлених цілей і завдань.

Сучасні блоги найчастіше створюються для заробітку в інтернеті, в основному, за рахунок реклами. Тоді тематика блога повинна бути цікавою відвідувачам, залучати більшу аудиторію.

У блозі «про себе» можна писати про все на світі: описувати яскраві події свого життя, ділитися досвідом і своїми проблемами, розповісти про свої враження від переглянутої кінострічки, прочитаної книги і т.д.

Найцікавіше читачам блогів власні думки автора, а не черговий «copy-paste» з популярних ресурсів. Тому, вибираючи тематику, слід подумати: на скільки цікаво мені писати про це? Чи зможу я написати простою доступною мовою про те, що мене цікавить?

До речі, на вибір тематики блогу вплив має рівень конкуренції. Очевидно, що по найпопулярнішим темам вже створені тисячі і тисячі ресурсів – «пробитися» і зайняти гідне місце дуже важко. Але і повна відсутність конкурентів теж не самий хороший ознака. Якщо інших блогів з обраної тематики немає, то, значить, ця тематика відвідувачам не цікава.

Як же дізнатися, яка тема популярна і затребувана? Тут починаючому блогеру допоможуть різні форуми, сайти і сервіси добору ключових слів, наприклад, від Google або Яндекс. Аналізуючи публікації на сайтах з обраної тематики або пости на форумах, можна зробити для себе кілька висновків: як часто оновлюються тематичні матеріали, наскільки активно обговорюється тема.

Завдяки сервісам добору ключових слів можна з’ясувати, скільки ще людей цікавляться обраною темою. Для цього достатньо ввести ключові слова обраної теми в спеціальне поле і сервіс покаже, скільки запитів з цими ключовими словами було введено користувачами інтернету за останній місяць або тиждень, наприклад.

Коли тематика блога визначено, необхідно визначитися, де ж розмістити свій блог. Існує два основних види блогів. блоги на спеціальних блог-сервісах і stand-alone блоги (тобто блоги на власному хостингу).

Різних сервісів для безкоштовного розміщення блогів існує безліч. Такі сервіси дуже зручні для початківців блогерів: нічого платити не потрібно, є можливість спробувати свої сили. Однак з розвитком блога можна раптом виявити, що надається сервісом функціоналу не вистачає.

Крім того, доменне ім’я блогу на безкоштовному сервісі завжди буде не вище третього рівня. Домени такого рівня гірше індексуються пошуковими системами, та й користувачам зручніше запам’ятовувати доменне ім’я виду «blog.ru», ніж «blog.site.ru», наприклад.

Тому досвідчені блогери все частіше вибирають для створення своїх блогів платний хостинг і домен. Це дає їм можливість «розвернути» свою фантазію по максимуму.

Одним з найпопулярніших «движків» для створення stand-alone блогів є WordPress. Ця безкоштовна система управління контентом (CMS) з відкритим вихідним кодом «заточена» спеціально під блоги і надає масу функціональних можливостей автору блога. Для роботи з WordPress не потрібні якісь особливі пізнання в веб-програмуванні, але початкове кончина про системах управління контентом краще таки мати.

Оскільки блог часто створюється заради додаткового (або навіть основного) заробітку в інтернеті, то необхідно подумати також про розміщення реклами. Блог може служити рекламним майданчиком для показу тематичних контекстних оголошень або банерів. Також за допомогою блогу можна заробити на написанні рекламних матеріалів. За кожен опублікований рекламний пост автор отримує від рекламодавця винагороду.

Але подібну рекламу має сенс розміщувати, тільки якщо у блогу вже є постійна аудиторія читачів. «Свіжих» блогу, тільки-тільки з’явився на просторах глобальної павутини, потрібно чимало часу, щоб «наростити» кількість відвідувачів.

Як бачимо, на практиці, створити свій блог – не таке вже просте заняття. Треба виважено і обдумано підійти до вибору теми, блог-сервісу або хостингу, приділяти час розкручування і просування блогу.

Або читайте here.

З цим читають:

  • Відеокурс Як створити свій Інформаційний Бізнес (2012) – ZagSoft

    У цьому Курсі Вам розкриють всю технічну сторону організації Інформаційного Бізнесу, Ви дізнаєтеся, як цей бізнес працює зсередини, дізнаєтеся всі «підводні камені», які зможуть зустрітися на Ваш…

  • Перші кроки – Як створити свій сайт

    Цим питанням задаються тисячі користувачів мережі Інтернет кожен день, цим питанням ставите зараз і ви: Як? Адже створюють ж люди самостійно собі сайти. Чим я гірший? Геть занепокоєння, геть сумн…

  • Як грамотно розкрутити будь блог

    Отже, ви успішно створили блог і тепер вас цікавить єдине питання як розкрутити блог? Адже мало, просто створити хороший ресурс, на нього потрібно залучити зацікавлену аудиторію, яка підвищить в…



А що ти думаєш з цього приводу? Ваші відгуки: